Obsah stránky | Úvodní stránka
Žamberk na Facebooku (odkaz se otevře v novém okně)  Žamberk na YouTube (odkaz se otevře v novém okně)

Sdružení historických sídel Čech Moravy a Slezska (odkaz se otevře v novém okně)

Výběrové řízení na pozici :Administrativní pracovník a referent projektů kanceláře MAS ORLICKO, z.s.

MAS ORLICKO z.s. se zabývá realizací komunitně vedeného místního rozvoje území MAS ORLICKO. Aktuálně hledáme zaměstnance na pozici Administrativní pracovník a referent projektů kanceláře
MAS ORLICKO,z.s.
Hlavní náplní zaměstnance bude:
1) Realizace agendy pro chod partnerství MAS (organizace jednání, schůzek, zpracování zápisů,
archivace dokumentů, vedení došlé a odeslané pošty, atd.). Tuto agendu bude zaměstnanec po zaučení vykonávat v samostatné kompetenci.
2) Zajištění podpory projektových manažerů organizace při výkonu jejich agend (jedná se o referentské činnosti zahrnující kontrolu, tisk, kopírování a systematizace dokladů, příprava prezentací, evidence proběhlých akcí a dále činnosti související s administrací žádostí o dotaci – vkládání dat a zápisů do systému, kontroly projektů dle kontrolních listů, atd.). Tyto agendy bude zaměstnanec vykonávat dle aktuálních potřeb organizace.
3) Podpora vedoucího pracovníka organizace při výkonu práce - tyto činnosti budezaměstnanec vykonávat průběžně Předpokládaný datum nástupu: ihned (dohodou) Úvazek: 40 hodin / týdně
Pracovní poměr na dobu : určitou – 1 rok od nástupu do pracovního poměru s možností prodloužení dle aktuální potřeby MAS ORLICKO, z.s. a zapracování
Místo výkonu práce: Žamberk

Požadavky na uchazeče:
Středoškolské, nebo vysokoškolské vzdělání
· Zájem o činnost MAS ORLICKO z.s. a nabízenou pracovní pozici
· Bezproblémová práce s MS Office, prostředím internet
· Řidičský průkaz B
· Organizační dovednosti, asertivní vystupování
· Časová flexibilita
· Týmový duch

Co nabízíme:
Pracovní pozice je vhodná především pro absolventy, kteří v rámci dané pozice mohou získat zkušenosti v následujících oblastech:
· Organizační kompetence (organizace jednání, slaďování termínů, příprava podkladů a jejich zpracování, …)
· Administrativní kompetence (zpracování pozvánek, zápisů, podkladových materiálů)
· Kompetence v oblasti zajištění chodu kanceláře (evidence došlé pošty, práce s datovou
schránkou a elektronickým podpisem, materiálně technické zajištění chodu kanceláře, … )
· Seznámení s prostředím dotačních fondů EU a s podmínkami čerpání dotací z fondů EU.
Zaměstnanec bude mít možnost účastnit se konzultací, porad a dalších jednání dle aktuálních kapacit.
· Seznámení s různými obory činností v území v souladu s mapovanými agendami MAS (školství, sociální služby, občanská vybavenost obcí, …. )
· Zkušenosti s praxí v kvalifikovaném a mladém kolektivu
Dále je pracovní pozice vhodná pro osoby s administrativní praxí.
Odměna: Odměna odpovídá náročnosti pracovní pozice a požadavkům na kvalifikaci a praxi. Bude stanovena dohodou se zaměstnancem na základě kvalifikace uchazeče a výsledků
přijímacího řízení.

Přihlášky a informace:
Životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu se zákon 101/2000 Sb. pro účely výběrového řízení a doručte nejpozději do 17.2. na adresu: MAS ORLICKO z.s.,
Zemědělská 1004, 564 01 Žamberk. Obálku označte „VŘ – neotvírat“. Přihlášky je možné posílat také na emailovou adresu vanicka@mas.orlicko.cz .
Více informací sdělí: Ing. Ivana Vanická, vanicka@mas.orlicko.cz , 731 506 016
Na pohovory budou vybraní uchazeči zváni průběžně.
Borovičková Kamila, Bc. | dne 03.02.2017
Ke stažení:

Dokument: Výběrové řízení | soubor: 32577.pdf | velikost: 0.4 MB   - Výběrové řízení



Obsah stránky |  Navigace | Úvodní stránka